Saturday, July 11, 2009

LOGHAT DIA

Begini ceritanya . Aku dengan 4 orang lagi kawan aku ditugaskan membuat satu magzine y berunsurkan 'Teenage Angst' . Dan salah satu tajuk y geng aku nak buat ialah 'Kelab Tiada Dara' y semakin popular sekarang ni . Disebabkan satu geng aku dengan aku-aku sekali ni rabun BI (majalah BI) , aku pun tanyala antara budak terpandai dalam kelas aku yakni si Yuganes , apakah 'tiada dara' dalam BI .

Aqila : Woyy Yuganes , 'tiada dara' dalam BI apa ek ?
Yuga : Apa dia ? Saya taa dengarla (walaupun jarak aku dengan dia ni cuma 5 cm je)
Aqila : 'Tiada dara' dalam BI apa ? Non-virgin kannn ?
Yuga : Bukanla ... (muka straight mata gerak-gerak tanda sedang berfikir) Ooo ... 'NO BLOOD' laaa
Aqila : ......................... Erk ?
Yuga : Ya la . Awak tanya 'TADA DARAh' kan . No blood laa ..
Aqila : Hahahahaha

Apa lagi , aku dengan kawan-kawan y lain gelak-gelak lah kann sampai nangis-nangis je semua . Hahaha , nak buat macam mana , itu loghat dia . Hahaha

2 comments:

anisa said...

hahaha xD bapak lawak! yuganes yg mnat korea kan?

QALA said...

hahahaa bukanlaaaa . itu YUVARANI . ini sepupu dia YUGANESWARAN . hahahaa