Thursday, November 26, 2009

BERBALOI-BALOI



Wahh excited gila aku tengok cite ni tadi wey . Memang berbaloi laa penantian aku dari tahun lepas dan berbaloi jugakla aku habiskan kesemua duit aku untuk tengok cite ni heee . Walaupun duit dah takde tapi tak mengapa . Aku rasa aku dah cukup gembira dah . Tapi cuma terkilan sikit sebab tak tengok dari mula sebab masuk lambat . Harap tak banyak yg aku terlepas . Ramai betul pendatang baru yg diorang masukkan dalam movie ni . Dengan werewolves-nye yg hot hot dan Jacob yg berbadan sasa dan penampilan Jasper yg nampak lebih matang dan Alice yg comel dan Edward & Bella yg sweet . Memang berbaloi-baloi :))


p/s : New Moon is extremely more interesting than Twilight .

3 comments:

n a j w a :p said...

jacob uh bukan ke biskut jacob .
haha ;DD
kidding .
best ek ?
igt Twilight lg best ..
urm ,
mcm nk tengok je .

AMIRA said...

weekkk twilight lagi best!

Aqilam said...

new moon lagi best la dolah