Sunday, February 1, 2009

mines ngokngek

memang ak pegi mines . tp ak tk tgk wyg pun . Jelita pun ak skip . badigol betul la . very-very sad ;'( tp , bila dh pegi uh rasa best pulak sbb tgkp gmbr bukan main byk lg . && the vry important part is ktorg jumpe una ngn eyn . waahh rindu gila kt diorg . jumpe je una dh mcm adik ak dah . eyn makin kasar . haha . tp duit ak hbis melayang la . pegi mines dlm poket ada rm30 ++ , balik mines duit ada RM5 ++ . ak tktau ak beli ape , tp byk bazir kt makanan la . haha =D
Jumper Jibek Buruk
*knp gmbr ni dinamai begitu ? klaw korg perasanla kan , tdung ak bagai taufan , mimik muka ku bagai seekor anjing nmpk penjahat & ak mendada dlm ini gmbr . haha sbb tu ak ltk nama kt bhgian itu . gahahaha x))

*gmbr ni ak pling suka sikit sbb muka sera cantik . dlm gmbr ni je ek sai gmbr lain kena pakai teropong dlu . haha xD

*no cmnt on this picture ;)

4 comments:

Fatimah ARR said...

cun seyh..
kuar xajak aku dowh..

akelaS said...

nak pegi pun last min weyy . igt nk pegi 2-3 org je tetiba terjumpe mkcik-mkcik kt ats tu haha :D

Anonymous said...

syaira gila comel nak mati. Hahaha. Send my regard to syaira and do tell her that I miss her like hell. Not just her but all of you. Rinduuuuu

akelaS said...

okayy ftin :)