Wednesday, December 2, 2009

Bukil Jalil di Klang

Pada suatu malam yg dingin , seorang perempuan yg comel sedang menonton tv sambil ber-text-ing dengan rakannya . Tiba-tiba handphonenya mendendangkan lagu What'cha Say dendangan Jason Derulo menandakan seseorang sedang menelefonnya . Apabila perempuan comel itu ingin menekan button yg berlambangkan telefon berwarna hijau tanda ingin menjawab panggilan dari nombor yg tidak dikenalinya itu , suddenly handphonenya itu berhenti berbunyi . Perkara itu terjadi berulang-ulang kali dalam masa 15 minit dan barulah perempuan comel itu sedar bahawa si pemilik nombor yg tidak dikenalinya itu sedang bermain-main misscall dengannya .

Si perempuan comel itu berasa bengang kerana dalam 1 minggu ini , banyak nombor yg tidak dikenalinya membuat misscall pada waktu tengah malam . Jadi , dia pun mula meng-text nombor yg dinamakan Jibek 4 itu untuk mengetahui siapakah dia .

PC : "Siapa ni ?"
J4 : "Kt cnie amy.. Kt cne boy or girl"
PC : "Amy mana ni ? Mana dapat no ni ?"
J4 : "Amy sbng.. No kwn amy la.. Name die orng pngl boy.. Kt sne sape name"
PC : "Ohh kamu dah salah no ni . Ini Jalil Klang ."
J4 : "K thanks.. "

Haaa amek kau aku bagi Jalil Klang ! Cakap Amy Subang macam aku kenal sangat budak-budak Subang . Siapala yg bagi no aku kat mamat ni laaa grrrrr


* Perempuan Comel / PC : Aqila
* Jibek 4 / J4 : Amy Subang

4 comments:

fatimah arr said...

Jalil Klang?
haha..
suka suki jek cipta nama..

Aqilam said...

okay ape Jalil Klang tu baru nampak matured hahaha

AMIRA said...

bahangang!
haha

Aqilam said...

haha xD