Tuesday, December 29, 2009

SIBUKKAN DIRI ANDA DENGAN DENGAN PERKARA BERFAEDAH

Ini week saya ada banyak sangat kelija yang nak buat . Persediaan nak masuk sekolah . Nak kena kemas rumah sorang sorang sebab sekarang Shla dah keja . Nak main YoVille Zoo World Sorority Life lagi . Tiba tiba minggu akhir bulan deblas ini saya dapat kelija part-time dekat rumah . Sain kontrak selama seminggu sahaje . MARI GELAK KUAT KUAT SEKARANG SEBAB SAYA JADI CIKGU TUISYEN HAZIQUE . Satu hari dua subjek . Satu hari dua jam . Upah ada tapi tak tau berapa . Ikhlas ni . Tadi ajar Math dengan BM . Paling memeritkan jiwa bila time tengah ajar Hazip BM , dia tanye


H : Hazip pandai BM tau akak
Q : Oh yeke
H : Pekse baru baru ni Hazip dapat BM A . Akak dapat ape ?
Q : T.T Akak dapat B je wuuuuuuuuu



Mengapa BM GEO SEJ aku B ? Mengapa ? Mengapa ?








Minggu lepas balik kampung terus dapat khidmat spa terbaik punya dari Ain dengan Amir . Saya dapat khidmat Ain . Shla dapat khidmat Amir . Amir punya perkhidmatan paling bessst sekali . Ada urut urut kepala . Saya dapat pengetuk kepala sahaje . Bye

2 comments:

ameerul said...

pengetuk kpala bagus taw?...ianya dpt mengilangkan pengalaman duka n perit!..hahahah

Aqilam said...

HA HA