Tuesday, October 27, 2009

KOREANISMMMMM

Sekarang aku memang seorang yg sangat ter-busy . Mentang-mentang speaker dah ada , apa lagi perangai time darjah 6 datang balik . Menge-syok-kan diri sendiri dengan drama-drama Korea di YouTube . Hidup sungguh bermakna sampai teringat time nak UPSR dulu , berebut Lee Dong Wook dengan Shahiera Hasnan . Hahaha gila .


So , sebelum PMR aku ada buat alaa kira-kira macam Wish List lah kann . Aku senaraikan movie-movie and drama-drama Korea yg aku nak khatamkan sebelum masuk form 4 . Setakat ni , ada dalam 2 movie dah habis tonton dan satu drama dalam proses yakni Boys Over Flower .


Boys Over Flower ni memang dah lama aku nak tengok disebabkan hero-hero-hero-hero dia kacak-kacak tapi , disebabkan faktor Tiada Speaker dan PMR , aku gagahkan diri menahan nafsu . Memang syokk gila ahh tengok cite ni . Tergoda , terpikat , ternoda semua ada lah .


Bye

8 comments:

fatimah arr said...

haha..
lee dong wook..
sebelum tuh jericho rosales..
ke leo ntah..

teringat nisa bwk pencuci lantai leo g sek..semata2 nk ejek korg..hahaha..

n a j w a :p said...

kaq qiela , nme cite korea ape ek best ? nk satu . hehe :D . tk bole tk pe .

Aqilam said...

fatimah : hahaha leo ? aku tk igt dol . yg aku igt , Lee Dong Wook dgn Ming Dao muahahahaha


najwa : byk yg best . kalo movie Death Bell , Antique Bakery , Arang , Do Re Mi Fa So La Sil Do , Baby and I and bla bla bla. kalo drama laaaaagi byk .

fatimah arr said...

aku fernando!!
huhu..

Aqilam said...

hahaha fernando tak kacak

Amalia Hzrh said...

kak qila , drama boys over flower mmg best . tp episod dsikit sngt.

Aqilam said...

mana ada sikit , standard la tuu bg drama korea 25 episod .

n a j w a :p said...

walapon sikit episode dy , tetap best d'tengok .