Thursday, October 29, 2009

LONGLAI

Minggu ni memang best gila . Sebab minggu ni minggu game hehehe . Aku lagi suka minggu game drpd minggu-terperuk-dalam-dewan-dengar-ceramah . Aku , Sai , Min , Elza pakai taruk je nama kat semua game . Paling best , Sai masuk Skipping hahahahaha . Kena rakam !

Dan dan hari ini kan kan , ada game Bola Jaring . Dan siapa sangka Elit juara . hehehe . Memang penat gila bila kena lawan dgn pihak lawan yg gila aktif dan agresif . Lagi-lagi aku kena jaga seorang budak yg boleh dikatakan mempunyai kedua-dua ciri di atas dalam kelas tu .

Dan berbaloilah setiap pengorbanan aku dgn men-ignore-kan bola tapi menjaga setiap langkah pihak lawan . Dia ke kiri aku ke kiri . Dia ke kanan aku ke kanan . Macam belangkas . Bayang-bayang pun boleh jugak .

Tapi sekarang badan dah sakit-sakit even dah warm up dulu sebelum main . Ini semua gara-gara main explorace Geo hari Isnin tak warm up dulu . Ingatkan game dia ala-ala sakai sebab tahun lepas main memang tak adventure langsung . Tiba-tiba ambik kau ! Kena menari , berlari , masak , teka-teka , menulis dan mengorbankan tangan digigit dan dijajah cengkerik yg saiz mcm lipas . EEE sape punya idea la tu . Nasib baik Tomen berani .

Esok pulak , aku masuk baling selipar . Pastu nak gak masuk tarik tali sebab tak pernah pun main . Semua sebab aku kurus la ni . Teringin nak jatuh-jatuh . Bye

8 comments:

fatimah arr said...

hahaha..
tomen berani??
cm xcye jek..hahaha..

anisa safwa said...

weyh, skola aku pon dok dewan.. minggu pertandingan blom lagi ohhh.. bosan en dok dewan?

Aqilam said...

fatimah : kau kenal tomen ke wey ?

Aqilam said...

anisa : tahu takpe buat sakit bontot aje . dahla hritu ada polis Subang Jaya dtg buat ceramah , garang betul . GERRRRRUNNN !

fatimah arr said...

aku tau psl kes polis uh..
ade dak try nk cabut tp ttibe t'serempak dgn polis 2 en?
hahaha..


knal2..amira en nama die?

Aqilam said...

yke ? itu aku tak tau . yg aku tau , dia nk marah budak satu barisan ngn ktorg , tp ktorg igt dia nk dtg kat ktorg . dahla ktorg ada yg tgh tdo laa , baca buku , main hp . tiba2 dia pegi kt bdk yg betul-betul bersalah . dia g rampas hp bdk tu . bdk perempuan pulak tu hahaha buat cuak je


haah mana kau tau ni kau bukan si ke ?

fatimah arr said...

lg sesat..
aku bukan si la..
tiada dlm area petaling un..
aku skula kt kjg..
tomen member aku kt usaha waja..

Aqilam said...

hahaha yela yela ohh jauhnye kau tuisyen