Friday, October 30, 2009

TARIK TALI YG RUPA MACAM EKOR LEMBU

Okay sekarang ni aku tengah sakit semua anggota badan , dari atas sampai bawah . Tangan kiri dah lenguh gila sampai kalo angkat pun dah macam nak meraung sudah . Punggung pun tak lari dr tanggungjawab melenguhkan diri sendiri . Dahla dua-dua belah pulak tu yg sakit . Biarlah sebelah je , nak dua-dua belah jugak . Tak ke naya nak duduk tu . Bahu , dua-dua kaki , peha , pergelangan kaki semua sama je perangai .

Okay tutup cerita . Mari bertaranum .

Akhirnya , setelah lebih 4-5 tahun menunggu dapat juga merasa macam mana main tarik tali . Besstttt sampai badan lenguh lenguh . Sampai tak boleh nak ngadu kat mak sebab nanti mak tak bagi main tarik tali lagi . Benci .

Tapi taktau lagi sape yg menang sebab perlawanan ditunda ke hari Isnin . Hampeh penat kitorang bersemangat lebih-lebih .

Then , semalam pulak main Baling Selipar bapak lawak . Aku dahla tak reti main . Asyik nak tergelak je . Tapi kitorang kalah kat peringkat ke-2 main . Ini semua aku punya pasal la . Pegi baling selipar dekat Min aka geng sendiri hahaha .

Sekarang muka dah hitam balik . Dahla esok ada jamuan . Tak dapat nak me-lawa-lawa kat Hadi haha . Minggu depan pulak pegi Genting . Lagi la naya . Kalo hitam jugak taktau la aku nak buat apa . Tapi takpe sebab Sai pun hitam jugak . Hahaha . Bye

2 comments:

fatimah arr said...

aku da blk da dr genting!
sape lg yg g sana??

Aqilam said...

hahaha aku , saira , elza , ngn kwn2 aku yg kau tak kenal . tapi Min tak ikut pun :( kalo ada dia lg best boleh buli .